hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > کهگیلویه و بویراحمد | سرمایه‌گذاران در استان حمایت می‌شوند

کهگیلویه و بویراحمد | سرمایه‌گذاران در استان حمایت می‌شوند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان گفت: مسئولین در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری راهگشا باشند.

علی‌محمد احمدی افزود: در راستای اجرای پنجره واحد و رونق فضای کسب‌وکار در استان دستگاه‌های اجرایی موانع پیش روی سرمایه‌گذاران را از میان برداشته و سرمایه‌گذار را حمایت می‌کنند.

او اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان باید طرح‌های استارتاپی و برنامه‌های خود را با همکاری پارک علم و فناوری هماهنگ کنند تا زمینه اشتغال جوانان در فضای مجازی فراهم شود.

او با اشاره به اینکه، مردم از مسئولان شفاف‌سازی می‌خواهند، بیان کرد: پارک علم و فناوری باید مجموعه‌ای از استارتاپ ها را که به‌صورت زنجیره‌ای از یک خوشه، ارزش خلق می‌کنند در کنار هم قرار دهد.

استاندار عنوان کرد: به‌عنوان‌مثال برای راه‌اندازی یک مرکز توزیع غذا علاوه بر فرد اصلی باید تأمین‌کننده مواد اولیه و نیز بحث بازاریابی مصرف آن در نظر گرفته شود.

احمدی تصریح کرد: کارشناسان حوزه پنجره واحد باید افرادی مسلط، با اطلاع و دارای قدرت چانه‌زنی بالا بوده تا بتوانند سرمایه‌گذاران را جذب کنند.

او یادآور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی زمینه ارتباط نرم‌افزاری نمایندگان خود که در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری حضور دارند را با دستگاه مربوطه فراهم کنند.

احمدی ابراز داشت: به‌منظور پیگیری سریع‌تر امور، اطلاعات کافی در زمینه حضور کارشناسان دستگاه‌های اجرایی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار داده شود.

در این نشست همچنین مشکلات واحدهای تولیدی شن و ماسه و شرکت‌های دانش‌بنیان موردبحث و بررسی قرار گرفت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد